a project by http://www.serhatkoc.com

yaşam tarzı namusmuş: o da teminatları altındaymış!

“her bir vatandaşımın yasam tarzı, bizim namusumuzdur, bizim teminatımız altındadır” Recep Tayyip Erdogan
bu yazı üsküdar’ın göbeğinde bir afiş olarak karşıladı beni önce. inanamadım gerçekten.
şimdi bakıyorum da AKEPEnin twitter’inda da yaziyormus.

inanilmaz.

“vatandaş”ın ne olduğunu anlayamamış bir zihniyet.
cumhuriyetten, demokrasiden nasibini almamış bir mantık.

“namus” gibi soyut ve kanlı bir sosyal olguyu temel değer görebilen bir çağ dışılık.

teminat altına alması gereken onca değer varken,
namus’a özgülenmek.

yaşam tarzlarına namus prangası vurmaya çalışmak.

benim yasam tarzim kimsenin namusu degildir.
birak namusu kimsenin hicbirseyi degildir.
teminat altında olmasi gereken ozelliklerim ise AİHS ile altına imza attigimiz
temel evrensel insan haklarıdır.

iyiden iyiye bu insanların yönettiği ülke,
-en sevdiğim coğrafyada olsa, teker teker her şeyine de aşık olsam-
artık yaşanılmaz bir yer olmuş çıkmıştır.

bir insan evladının dediği gibi:

Davos’a bir daha gelmeyeceksen gerçekten, ben Davos’a yerleşiyorum RTE!…

Leave a comment